Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Wyzwanie książkowe 1/52

Witajcie!
Chciałabym napisać, że podjęłam się kolejnego wyzwania kosmetycznego, ale nie. :D
Chyba, że będę się starać by w styczniu nie kupować kosmetyków, jak widać z ostatnich zbiorów, sporo ich przybyło :)
Tym razem to wyzwanie "Przeczytam 52 książki w 2015 roku".
Link do wydarzenia poniżej:
https://www.facebook.com/events/315561018642822/?ref_dashboard_filter=upcoming

Jedną książkę w nowym roku mogę już odhaczyć.
Jest to książka "Kocham Nowy Jork" Isabelle Lafleche
Pozycja jak najbardziej kobieca. Pełna intryg, ale i uczucia, przyjaźni, życia w Nowym Jorku oraz pracy, pracy i jeszcze raz pracy w kancelarii prawniczej. To opowieść o przygodach Francuzki, która przeniosła się do NY. Zaprzyjaźnia się ze swoim asystentem Rikash'em. Kocha modę, a i z tym po części zwiąże się jej praca. Dior i inne wielkie marki przewijają się przez całą książkę. Jak sobie poradzi? Czy znajdzie miłość? Czy prócz pieniędzy i wyrabiania godzin w pracy znajdzie jeszcze czas na przyjemności?
Tego Wam nie powiem, ale odpowiedź znajdziecie w książce, którą gorąco Wam polecam :)
W sam raz na wieczory z kubkiem gorącej herbaty, czy też czytanie w trakcie podróży pociągiem :)

Kto razem ze mną?
Kto chce dołączyć i podejmie się wyzwania? :)

5 komentarzy:

  1. Miałam zakupić tą książkę :) szkoda że czasu na czytanie mało.
    52 książki brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce za 9,99zł była ;)
      ja upchnęłam jej pochłanianie pomiędzy nauką

      Usuń
  2. Myślę,że mogłaby mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, lekka i przyjemna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 52 w rok Wow sporo. Kiedyś dałabym rade ale w ostatnich latach moja liczba lektor znacznie spadła Wstyd ale sama nie wiem dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)