Obserwatorzy

wtorek, 30 grudnia 2014

Zakupy i prezenty kosmetyczne na koniec 2014r.

Moi Drodzy, to już ostatnie zakupy i prezenty kosmetyczne w tym roku 2014.
Część z tych kosmetyków dostałam od Mikołaja, a część kupiłam sama.
Choć pod choinką znalazłam znacznie więcej prezentów, to pokażę Wam tylko kosmetyki :)
Zapraszam.

Najpierw prezenty:

1. Isana - Zimowy żel pod prysznic z ekstraktem z wanilii - edycja limitowana,
2. Avon- zestaw Dazzling Moments: zapach, peeling i masło,
3. Tołpa - Mydło borowinowe, anti stress,
4. Wibo - ćwieki na paznokcie,
5. Wibo - lakier WOW Glamour Sand nr 4,
6. Wibo - lakier WOW Chic matte - nr 5,
7. Lovely - lakier Gloss like gel - nr 436,
8. Marion Spa - Profesjonalna mikrodermabrazja,
9. Zapach La vie est belle,
10. Marion - kreda koloryzująca do włosów - fioletowa.

 1. Zestaw Aussie z Rossmanna za 25zł - szampon, odżywka i intensywna odżywka do włosów suchych/zniszczonych;
 2. Zestaw Be Beauty z Biedronki -Płyn do kąpieli, żel pod prysznic i mydło w płynie orange & chocolate - 10,99zł
 3. Wibo - lakier WOW Granite Sand - nr 1 -Rossmann - 7,29zł
4. Wibo - lakier WOW Glamour Satin - nr 3 - Rossmann - 6,99zł

5. Ziaja - orzeźwiający peeling do twarzy - 1,29zł
6. Ziaja - maska oczyszczająca z glinką szarą - 1,59zł
7. Kolastyna maseczka oczyszczająca z glinką wulkaniczną - 2,29zł
8. AA - maseczka aktywnie oczyszczająca z białą glinką - 2,79zł
9. AA - maseczka zwężająca pory z ekstraktem z róży polisacharydy - 2,79zł
10. Bielenda - bioorganiczna maseczka na twarz, szyję i dekolt z glinką zieloną - 5,99zł

A tutaj wszystkie kosmetyki zebrane w jednym zdjęciu ;)
Mam nadzieję przez najbliższy czas nie kupować kosmetyków, bo jak zobaczyłam co się dzieje w szafie i kosmetyczkach, to o mamo!

Życzę Wam udanego Sylwestra i aby Nowy Rok przyniósł wiele radosnych chwil.

6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) podobają mi się kolory lakierów ;) Szampańskiego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, miłych testów i wszystkiego NAJ w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. pingwinkowy żel <3 a u mnie go nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. My kupiliśmy go ok 18.12. za jakieś 2,50zł-3zł w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pod choinką znalazłam ciasteczkowy zestaw Be Beauty ♥ też w Rossku skusiłam się na lakier granitowy, ale do pary dobrałam kiepski skórzany a widzę, że Twój wybór jest lepszy, bo te satynowe widziałam na paru blogach i są przepiękne :)
    upojnej zabawy jutro i do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :) Też mam żel z pingwinem, kupiłam dla samego opakowania :D Mam też zestaw z BeBeauty, ale o zapachu ciasteczek, mega jest :) No i kredę z Marion też lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)