Obserwatorzy

środa, 13 sierpnia 2014

Przesyłka Balea/Augen make-up enterferner płyn do demakijażu pierwsza próba

Przyszedł i na mnie czas :)
Postanowiłam ostatnio zamówić kilka kosmetyków Balea, tak zupełnie z ciekawości. Dostałam do wypróbowania (od Majeczki :*) żelik Balea Melon Tango, którego zapach mi się bardzo spodobał. I to z niego zrodziło się moje zamówienie :D





Od lewej:1.Żel 3w1 dla P
2.Szampon dla P (w ramach niedostępności mojego szamponu, ten dostaliśmy w gratisie)
3.Zapas 0,5l mydełka brzoskwinia i nektarynka
4.Żel Melon Tango
5.Żel Mango Mambo
6.Żel Carambola Lambada
7.Szampon truskawkowy do codziennego stosowania (zamiast wspomnianego o zapachu zielonego jabłuszka)
8.Szampon wiśnia i jaśmin zwiększający objętość włosów
9.Odżywka mango i aloes nawilżająca
10.Płyn do demakijażu oczu

I to właśnie o ostatnim płynie będzie moje pierwsze wrażenie.
Postanowiłam go wypróbować najpierw na ręce i zobaczyć jak się spisuje.

Balea Augen make-up entferner          Balea Augen make-up entferner



1.Lovely tusz Pump up
2.Wibo Celebrity lush
3.Avon Big & Daring volume mascara
4.Lovely Pastel Green Eyeliner
5.Essence long lasting eye pencil
6.Avon glimmerstick brights eyeliner
7.Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal



Kosmetyki do makijażu oczu nałożone na rękę


Po 1 przyłożeniu i przetarciu płynem Balea


Po drugim przyłożeniu i przetarciu wacikiem nasączonym płynem Balea

Praktycznie po drugim razie skóra jest już oczyszczona z kosmetyków.
Jestem ciekawa jak będzie się spisywał przy demakijażu oczu.

A Wy co możecie polecić z kosmetyków firmy Balea? :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się opierałam, aż dostałam żel na wypróbowanie i musiałam kupić jeszcze inne rarytasy :)

      Usuń
  2. bardzo lubię żele Balea :) ale tylko na żelach się nie przejechałam, bo np. szamponami jest różnie :) ten płyn też mam, ale jeszcze nie używałam - z tego co widzę są szanse na powodzenie, o ile nie będzie podrażniał oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, mam bardzo wrażliwe oczy i micel z Biedronki, czy z firmy Soraya zapewnia mi pieczenie oczu..

      Usuń
  3. świetne zamówienie, mam nadzieję, że żele Ci przypasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żelem Melon Tango już się polubiłam (stąd to zamówienie) i oby z resztą też tak było. :)

      Usuń
  4. Mnie również kusi :) Pewnie pięknie pachną !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyny plus tego, że paczka dotarła do mnie uszkodzona łącznie z wylanym żelem, to to jak pachniało w moim pokoju dzięki temu ;) Super zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczka, dużo dobrego ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś się obkupiła:) Mi akurat zapach melon tango nie przypasował. A w kwesti męskiej mój M. uwielbia takie żarówiasto zielone żele z peelingiem z Balei. nie pamietam teraz nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie wiem czy był akurat w tej drogerii internetowej do wyboru.
      Zamawiałam przez internet, ponieważ i tak wyszło mnie taniej, gdybym miałam 150zł płacić za samą podróż do Niemiec... Ale mój P. już mówi, że nie bardzo mu podpasowały te zapachy. Może następnym razem spróbujemy ten proponowany przez Ciebie :)

      Usuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)