Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Idzie jesień liście gubi, po ulicach i po drogach.

Dzisiaj trafiliśmy z B. na obiado-kolację do kolegi Syryjczyka i Jego żony. Uraczyli nas również syryjską kawą. Wieczór był bardzo miły. Jesień przyszła niestety nieubłaganie. Coraz szybciej robi się ciemno i do tego zimno. Pod spodem szybki skrót tego co u mnie.


1. Od dzisiaj zaczynam branie Biotebalu. Jest to lek z biotyną, która wspomaga procesy powstawania keratyny i poprawia stan włosów i paznokci. Zobaczymy co z tego wyniknie.
2. Nowy katalog Avonu nr 16,  tak tak to już święta ;)
3. Książka, którą zacznę dzisiaj czytać to "Adrian Mole Czas cappuccino" Sue Townsend.
4. Mini zakupy z niedzielnej giełdy: 2 pary rękawiczek każda 2zł,
czekolada Nussbeisser 3,50zł ,
jeansy 12zł,
lakier Golden Rose nr 27 śliwkowy 7zł.

To tak krótko dzisiaj. Mam nadzieję, że jesień nie daje Wam się za mocno we znaki. I że przyjmujecie ją ciepło i kolorowo. :) Ja dziś pierwszy raz założyłam swój berecik w kolorze indygo.

Inspiracje zaczerpnięte ze strony Happyholic:
~ Kiedy przestać robić kilka rzeczy na raz ,
~ Jak  znaleźć w sobie motywację,
~ 10 rzeczy, które chciałbyś zrobić, ale...

7 komentarzy:

  1. czekolada Nussbeisser tak oryginalna, którą kupiłaś, jest genialna! Też od niedawna mam do niej dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada Nussebeisser kojarzy mi się ze świętami... W ogóle i katalog z AVON i rękawiczki... <3 Chcę zimę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam ta czekolade z dziecinstwa - uwielbiam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewykluczone :D Ja nawet nie wiedziałam, że w tej serii był koralowy!
    _________________________

    Weź mi nawet nie przypominaj o jesieni, już teraz bunkruję się w domu i wychodzę tylko, gdy muszę. A co dopiero zimą... ten świąteczny katalog Avonu i rękawiczki mnie dobiły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam śliwkowe odcienie na paznokciach ;) maluj pazurki i pokaż, bo jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić dwa konkursiki, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nich udział...
    Jeden z nich to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :)
    W drugim konkursie natomiast do wygrania jest zestaw czterech kubeczków, ale nie byle jakich... Są to kubki muminkowe z cytatami...Z pewnością znajdzie się wielu fanów tej bajeczki wiec tym bardziej polecam :)
    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linków nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Babylandię oraz Książeczki synka i córeczki, a w nich po boku są banerki i tak traficie na dany konkursik :)
    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. 45 yr old Business Systems Development Analyst Annadiane Royds, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Motor sports. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a McLaren F1 GTR Longtail. dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)