Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2017

Urodzinowo :)

Witajcie,
zima i jej minusowe temperatury szaleją za oknem, nie chce się nosa wyściubiać z domu.
W niedzielę obchodziłam urodziny, było rodzinne spotkanie, dmuchanie świeczek, prezenty.









Tort, tak jak i Kapitan Morgan, dotarł do mnie aż z Kostrzyna nad Odrą :)



                                             

I tak zaczęłam zauważać, że pytana o prezent, jaki chcę dostać, wybieram dla siebie przedmioty codziennego użytku, praktyczne i takie, które na pewno znajdą zastosowanie. Od mamy i siostry dostałam kozaki (jedne na obcasie i drugie płaskie), które sama wybierałam, a i tak chciałam kupić. Może to też niechęć do takiego odczucia, że nie ma co z daną rzeczą zrobić, że nie przyda się i trzeba będzie się jej w jakiś sposób pozbyć. A jakie jest Wasze podejście do upominków?

Reszta prezentów:




 Prezent niespodzianka od Justynki z bloga szkatulka-ziuzia21.blogspot.com

 Hybrydy ze strony Aliexpress za zawrotną kwotę około 1,50 $/szt. Efekt zmieniającego się koloru, w zależności od światła, uzyskany na czarnym lakierze bazowym.

 zdjęcie z mojego instagrama ;)

Tym czasem życzę Wam spokojnej nocy.


4 komentarze:

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)