Obserwatorzy

wtorek, 30 września 2014

Wrześniowy koszyk zakupowy

Wrzesień zleciał jak z bicza strzelił.
Po ostatnich sierpniowych podsumowaniach postanowiłam nic nie kupować, no ale..
Wyszło jak zwykle.;)
Zakupy przede wszystkim w Biedronce i Avonie, po drodze gdzieś Rossmann i Natura.

 1. Ziaja Tonik ogórkowy - przelałam do tego opakowania - moje było niepełne - koszt 2,07zł - Rossmann (dostałam).
2.-4. (jedna sztuka nie jest u mnie w domu) Garnier płyn micelarny 3w1 - kupiłam najpierw jeden, wypróbowałam i poszłam po więcej ;) - Biedronka 11,89zł/szt.
5.,6. - Algi - Biedronka 3,99zł za opakowanie (dostałam).
 7. Dokupiłam jeszcze jedną sztukę - Garnier antyperspirant - Biedronka 5,99zł

 8. Adidas dezodorant perfumowany - Biedronka ok 12zł

9.-11. Próbki kremu CC z Avonu (jedna sztuka w użyciu),
12. Avon próbka perfum Caribbean Paradise - chętnie kupię pełnowartościowy produkt.
13. - 18. - jedna sztuka wybyła - próbki szminek Avon - opisane w poście o maziajkach do ust
19. Rimmel London 002 Hazel kredka do brwi - 18,99zł Rossmann (dostałam),
20. Rimmel Stay Matte puder 003 Peach Glow - 11,99zł Natura,
21. Catrice Camouflage 010 Ivory - 12,99zł Natura,
22. Avon Szminka Deep Orchid - 9,99zł,
23. Be Beauty Pomadka w płynie trwale barwiąca usta - 6,99zł Biedronka,
24., 25. Manhattan Pomadka trwale barwiąca usta kolor Berlin Berry i Red Tulip, 8,99zł/szt. Rossmann (dostałam).

Uff więcej grzechów nie pamiętam i postanawiam poprawę ;)
A jak u Was zakupy wrześniowe?

1 komentarz:

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)