Obserwatorzy

piątek, 29 maja 2015

Szybka informacja

Witajcie,
jestem w trakcie zaliczeń przedsesyjnych, dlatego trochę nie mam czasu tutaj pisać.
Jutro w ramach zajęć uczelnianych, na jednym z festynów szkolnych, mamy do przeprowadzenia
z koleżankami z grupy doświadczenia fizyczne/chemiczne, dla dzieci.
Następnie wyjeżdżamy na komunię.
A kolejny tydzień będzie obfitował w oddanie prac zaliczeniowych i kolokwia, w drugiej połowie, w długi weekend. Boże Ciało i te sprawy.. Podczas niego chyba muszę się nastawić na armagedon w kolejnym tygodniu, gdzie na każdy dzień jest przypisane jakieś zaliczenie.

Dzisiaj chciałam Wam powiedzieć, że do końca maja możecie wystawiać nieodpłatnie przedmioty
w serwisie Allegro.

Ja również zdecydowałam się na umieszczenie tam kilku rzeczy, które czekają na trafienie w lepsze ręce.
Kto chętny zapraszam :)
Mój nick Avinionn

sprzedam allegro
To tyle tak na gorąco,
za studentów trzymam kciuki, bo to dla Nas gorący okres :)

5 komentarzy:

  1. Przesyłka dotarła - DZIĘKUJĘ.

    Wodę z AVON - chętnie bym przygarnęła - słyszałam,że bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - trzymam kciuki za wszystkie sprawy w toku!
    Walczmy o wolne wakacje :)
    Ja właśnie (już tradycyjnie w maju) walczę z projektem.
    Oby do 08.06!

    Mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze, trzymamy kciukasy!

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)