Obserwatorzy

środa, 13 maja 2015

Co u mnie i Akcja u Justynki :*

Kochane,
jak tam Wam mijają te chłodno/ciepłe dni? :)
Ja jakoś ostatnio jestem cały czas ze wszystkim do tyłu.
A to prace do napisania, a to ankiety do stworzenia...
Potrzebowałabym kilka dni zupełnie wolnych (tak wiem była majówka - raptem 3 dniowy weekend), by to nadgonić. Kiedyś sobie odpocznę ale teraz muszę się spiąć, bo za dużo tego mi się nazbierało.
Nikt nie mówił, że będzie lekko. A jak się raz odłoży, to później ciężko się zebrać.

No ale dość tu o mnie.
Dzisiaj chcę Wam pokazać zawartość paczki jaką otrzymałam w ramach akcji na blogu u Justynki.
Ja robiłam paczkę dla Kasi z bloga mendziorka.blogspot.com
(to jej zawartość)



Natomiast ja dostałam dzisiaj przesyłkę od Agnieszki z bloga agnesbeauty.blogspot.com




Dodatkowo wymieniałam się również z samą Justynką, oto paczka od Niej :) :*


Dziękuję Wam dziewczyny, to była świetna zabawa tworzyć takie paczki i sprawić Wam przyjemność,
a Kasię chciałabym gorąco przeprosić za wylany płyn micelarny w paczuszce. Nie przewidziałam, że paczka tak się poturbuje, że buteleczka się otworzy.

To tyle na dzisiaj,
zmykam robić prezentację na jutro :)
Trzymajcie się ciepło, bo pogoda nie rozpieszcza.

8 komentarzy:

  1. super akcja! można się jeszcze dołączyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna akcja i bardzo fajne paczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za paczkę - sprawiłaś mi wiele radości :) Właśnie popijam tą herbatkę do śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę doczekać się wakacji i choć najgorsze przede mną, to już odliczam tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że zawartość PACZUSZEK Ci się podoba - niech wszystko służy Ci,jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomity pomysł z tymi paczuszkami, naprawdę podoba mi się i przyznam, że tez bym chciała wziąć udział w czymś takim :)
    jak już tu dotarłam to zapraszam też do nas, każdy gest w naszą stronę ogromnie nas motywuje:)
    pozdrawiamy, udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie widać dokładnie zawartości Twojej paczki, ale chyba by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki isana ;)
    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam każdą Waszą opinię :)